Jospa kertoisin jotain pientä ja ei niin erityistä itsestäni. Asustelen siis Jyväskylän seudulla poikaystäväni sekä muutaman karvaturriaisen kanssa. Kotoisin olen Karstulasta. Olen 20-vuotias eläinfriikki ihminen, tämän ansiosta katon alta löytyykin kolme kissaa, koira ja akvaario. Rakastan myös rajua tyyliä, asennetta ja persoonnallisuutta. En osaa luokitella itseäni mihinkään tyyligategoriaan, olen vain mitä olen. Elikkäs melkoinen sekametelisoppa varmaankin monen mielestä!

Työskentelen Valiolla tuotepakkaajana ainakin väliaikaseisesti ja toivottavasti myös tulevaisuudessa. En kylläkään vielä täysin tiedä, mitä elämältäni haluaisin, mutta jospa tuo selviäisi jossain vaiheessa. Enpä taida olla ainut tässä maailmassa joka pohtii moista. Jokin eläimiin liittyvä juttu olisi kiva, mutta olisiko tuo sitten kannattavaa? Jaa'a siinä vasta pähkinä purtavaksi.

Harrastan...hevosurheilua (tai no voiko harrastukseksikaan sitä kutsua.) Lähinnä ollut pienestä pitäen elämäntapa ja vahva sellainen. En ole jaksanut kiinnostua moisesta ratsuköpöttelystä, vaan olen vauhtia ja meininkiä rakastava ravityttönen. Harrastus meinasi kaikota kokonaan Jyväskylään muuton takia, mutta onnekseni olen löytänyt monen sattuman kaupalla loistopaikan, missä käydä kiipeilemässä ravureiden selkään.

Kaverini suositteli amatöörille amatöörijärkkärikameraa, joten katsotaan saako sillä(kään) mitään aikaiseksi. Täytyy yrittää esitellä noita tämänhetkisiä karvanassuja jossain vaiheessa kun kerkiää. Katsotaan tuleeko blogin pitämisestä mitään..Joka tapauksessa yritys hyvä 10!